دیدار اعضا با مسجد گوهر

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست منطقه ۶ با حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) پاسخگوی درخواست شهروندان بودند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عمار ایزدیار نایب رئیس شورای شهر کرج به همراه حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا و علی فروغی، سرپرست منطقه ۶ کرج به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، در مسجدامام جعفر صادق (ع) در محله کوی گوهر با شهروندان دیدار و گفتگو کردند.

نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به رویکرد شورای شهر برای دیدار با شهروندان در محلات گفت: حضور در بین مردم و آشنایی با درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها بسیار مهم است و در کنار مشاهده نواقص آن‌ها از نزدیک، منجر به همدلی مردم و مسئولان و به تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت‌ها می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج نیز در این جلسه با تقدیر و تلاش از انگیزه خدمت سرپرست جدید منطقه، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همراهی شهروندان بتوانیم در اجرای برنامه‌ها نسبت به سال گذشته موفق‌تر عمل کرده و موجبات رضایت شهروندان را بیش از پیش فراهم‌آوریم.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در حاشیه این دیدار با ابراز خرسندی به حضور در میان مردم گفت: این فضای معنوی توفیق الهی است تا بتوانیم در کنار شهروندان باشیم و از نزدیک در جریان دغدغه‌های آنان قرار بگیریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گفت: فضای پرسش وپاسخ، این مجال را به شهروندان می‌دهد بدون واسطه مشکلات خود رابیان کنند همچنین با وجود جلسات در مساجد و حضور جوانان و نیز تقویت این اماکن مذهبی پایگاه مطمئن جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان خواهد شد.

دراین جلسه علی فروغی مدیر منطقه با تشکر از جدیت و پیگیری شهروندان در راستای مطالبه حقوق شهروندی خود بیان کرد: شهرداری‌ها به عنوان یک ارگان خدماتی در جهت آبادانی و ایجاد محیطی مطلوب در راستای بالابردن سطح رفاه اجتماعی جامعه فعالیت می‌کنند و شهروندان برای رسیدن به این هدف باید با شهرداری ها تعامل لازم را داشته باشند.

فروغی خاطر نشان کرد: مدیریت شهری در صف مقدم خدمت به مردم هستند و قطعا خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه خدمت صادقانه مدیران و پرسنل شهرداری باشد.

سرپرست منطقه ۶ کرج اظهار داشت: خدمت بی منت به مردم و حل مشکلات آنان باید به یک عادت و رفتار دائمی مجموعه شهرداری تبدیل شود.

وی با اعلام اینکه فرصت خدمت کوتاه و گذراست افزود: بدون شک شهرداری ها به جهت ارتباط مستقیم خدمات و وظایف محوله، این مجموعه با امورات جاری و روزمره شهروندان همیشه در معرض قضاوت دائمی قرار دارد و مدیران و کارکنان می بایست با ارائه خدمات حداکثری جلب رضایتمندی مردم را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهند.

اعضای شورای اسلامی شهر با اهالی محله «کوی گهر» دیدار کردند

اعضای شورای اسلامی شهر با اهالی محله «کوی گهر» دیدار کردند

اعضای شورای اسلامی شهر با اهالی محله «کوی گهر» دیدار کردند

اعضای شورای اسلامی شهر با اهالی محله «کوی گهر» دیدار کردند

اعضای شورای اسلامی شهر با اهالی محله «کوی گهر» دیدار کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =